فروش اقساطی مبلمان بدون چک

ساخت وبلاگ

نکات مهم خرید مبل استیل

در این بخش قصد داریم به بررسی مهم‌ترین نکات برای یک خرید خوب مبل سلطنتی بپردازیم.

۱.  قبل از هر چیز، ابتدا متراژ و فضای داخلی منزلتان را در نظر بگیرید. به دلیل اینکه مبلمان استیل به لحاظ ابعاد، نسبت به مبلمان‌های مدرن و کلاسیک، بزرگتر است برای منازل با مساحت کم مناسب نمی‌باشد

۲.همانطور که در بالا اشاره کردیم وجود تاج در مبلمان استیل نیز از ویژگی‌های این مبل می‌باشد. همین ویژگی در این مبلمان سبب شده تا ارتفاع آن، از سایر مبل‌ها بلندتر باشد؛ از همین رو برای آپارتمان‌هایی که سقف کوتاهی دارند نیز مناسب نیست.

۳. یکی از نکات مهم در انتخاب مبل استیل نحوه چیدمان و دکوراسیون آن می‌باشد. چیدمان مبلمان استیل ، باید به گونه‌ای صورت بگیرد که اطراف آن عاری از هرگونه تزئینات اضافی باشد. مبلمان استیل، به واسطه وجود کنده‌کاری‌ها و طرح‌های منبت‌کاری شده روی آن، اصطلاحا شلوغ به نظر می‌رسد از این رو برای هرچه زیباتر شدن فضای منزل خود، از به کاربردن لوازم تزئینی اعم از فرش‌های پر نقش و نگار، پرده و هر جسمی که سبب ایجاد احساس آشفتگی در انسان می‌شود در کنار مبلمان استیل خودداری کنید.

بازار مبل کرج ، مبل کرج ، مبل قسطی

 

 

فروش اقساطی مبلمان بدون چک...
ما را در سایت فروش اقساطی مبلمان بدون چک دنبال می کنید

برچسب : بازار مبل, فروش مبل قسطی, خرید مبل فسطی در کرج, مبل راحتی قسطی, بازار مبل کوروش, نویسنده : موسوی bzrkrshkrj بازدید : 147 تاريخ : چهارشنبه 17 دی 1399 ساعت: 0:27

(5 نکته مهم)هنگام انتخاب و خرید یک مبل راحتی بادوام

 

مبل راحتی یکی از پرطرفدارترین مدل‌ها در میان اقشار مختلف است.به لطف گسترش مرز‌های طراحی و مدل‌های جدیدی که همه ساله برای انواع اقسام این دسته از مبل‌ها ارائه می‌شود، دیگر نگرانی‌های انتخاب مبل متناسب با دکوراسیون از میان رفته است.

انتخاب یک مبل راحتی از جهات فراوانی بسیار حائز اهمیت است، مخصوصا اگر به این زودی‌ها قصد تعویض آن را نداشته باشید. احتمالا شما بیشتر وقت خود را در منزل بر روی این مبل‌ها سپری خواهید کرد. پس در انتخاب یک مدل مبل راحتی الزاما باید سلامتی خود و طول عمر مبل را در طولانی مدت مد نظر قرار دهید. از همین رو در این مطلب قصد داریم تا 5 فاکتور مهم برای انتخاب یک مبل راحتی برای استفاده طولانی مدت را به شما معرفی کنیم. امیدواریم تا با آگاهی یافتن از این موارد بتوانید تصمیم‌های بهتری برای انتخاب‌های خود در انتخاب یک مبل راحتی مناسب داشته باشید.

5 فاکتور مهم در انتخاب یک مدل مبل راحتی برای استفاده در طولانی مدت

1- بررسی قاب و فریم

یک فریم و قاب مستحکم به معنای طولانی بودن طول عمر آن است. چوب‌های نرمی نظیر چوب کاج از نظر هزینه ارزان‌تر و به صرفه‌تر از سایر چوب‌ها هستند اما ممکن است پس از پنج سال دچار تاب و شکستگی و سستی شوند. در مقابل چوب‌های درختان جنگلی (مانند بلوط) از استحکام بیشتری برخوردارند ولی ممکن است کمی هزینه بر باشند. پیشنهاد می‌کنیم که از قاب‌هایی که از جنس نئوپان، پلاستیک و یا فلز ساخته شده‌اند پرهیز کنید. همچنین دقت کنید که پایه‌ها و ساق‌های مبل راحتی شما بخشی از بدنه آن باشند. چرا که در مدل‌های خاصی از مبل‌های راحتی پایه‌ها به وسیله چسب به بدنه آن متصل شده‌اند که در این سری از مدل‌ها نمی‌توانید انتظار عملکرد طولانی مدتی از آن‌ها داشته باشید.

 

2- کسب اطلاعات در مورد نازک‌کاری‌ها و اتصالات مبل

یک مبل راحتی که در اتصالات آن از گزینه‌هایی نظیر رول‌پلاک چوبی، رول‌پلاک‌های چوبی دوگانه، بلاک‌های چوبی، پیچ فلزی و یا براکت استفاده شده باشد، استحکام و مقاومت بیشتری در طولانی مدت خواهند داشت. ممکن است برای استحکام بیشتر از گیره و یا میخ نیز استفاده شود. اما در هر صورت از خرید مبل راحتی که در اتصالات آن صرفا از چسب، میخ و یا گیره کاغذ استفاده شده است، به شدت بپرهیزید.

نکته: برای کسب آگاهی بیشتر می‌توانید اطلاعات ساخت فریم مبل راحتی مورد نظر خود را از فروشنده بخواهید.

3- آزمودن فنر‌ها

فنرها یکی از اجزای اصلی مبل راحتی محسوب می‌شوند. اکثر مبل‌های راحتی از فنر‌های موجی شکل (یا به اصطلاح مارپیچی) ساخته می‌شوند. این فنر‌ها در حالت کلی عملکرد حمایتی بسیار خوبی از خود نشان می‌دهند، اما در صورتی که جنس آن‌ها از فلزات سنگین تشکیل نشده باشد، ممکن است در طولانی مدت بر روی فریم و قاب مبل فشار آورند. مبل‌های راحتی مدل‌بالا معمولا از "فنر‌های هشت‌تایی دست‌پیچ" ساخته می‌شوند. این دسته از مدل‌های مبل راحتی بسیار راحت هستند، اما هزینه‌های آن‌ها نیز بالاست.

برخی از کارشناسان معتقد هستند که راحتی این دسته از مبل‌های راحتی با مبل‌هایی که از فنر‌های مارپیچی ساخته شده‌اند، تفاوت چندانی ندارند. میزان راحتی یک مبل راحتی به اجزای داخلی آن بستگی دارد. در حالت ایده‌آل این اجزا باید به خوبی و با فاصله کمی از یکدیگر قرار داشته باشند. آن دسته از مدل‌های مبل راحتی که در ساخت آن‌ها از فنراستفاده نشده باشد، کمی به نظر شل و ول می‌رسند.

نکته: برای تست کیفیت و مناسب بودن محل قرار گیری فنر‌ها، به محکمی در یکی از گوشه‌های مبل راحتی بنشینید و صدای حاصل از فنر‌های آن را بسنجید.برای دوام فرم مبلمان این فنرها در قسمت نشیمنگاه قرار می گیرند.

4- مواد پرکننده کوسن‌ها

فوم پلی‌اورتان نسبتا کم‌هزینه است و به سادگی کوسن مبل راحتی شما را پر می‌کند. اما انواع بادوام و چگال‌تر آن در طولانی مدت عملکرد مناسب‌تری خواهند داشت. فوم‌هایی که قابلیت ارتجاعی زیادی دارند، هزینه‌بالا و در قبال آن راحتی و مقاومت بالایی نیز در طولانی مدت خواهند داشت. فوم‌های پلی‌استر نیز نسبتا ارزان قیمت هستند، اما به سرعت حالت مسطحی را به خود می‌گیرند.

علاوه بر فوم‌های مصنوعی، می‌توان از پر پرندگانی نظیر قو و غاز نیز در پر کردن کوسن‌ها استفاده کرد. کوسن‌های پرشده از پر پرندگان چگالی و کیفیت بالایی دارند اما تهیه و نگه‌داری آن‌ها نیز به همان نسبت بالا است.

5- نوع پارچه مبل راحتی

در ساخت مبل‌های راحتی که به منظور استفاده روزانه تهیه شده‌ باشند باید از پارچه‌های بادوامی استفاده شود. از این لحاظ پنبه و کتان در صدر لیست پارچه‌های مرغوب قرار دارند. این پارچه‌ها در برابر لکه مقاوم هستند اما پاک کردن آن‌ها چندان آسان نیست. همچنین مواد دیگری از جمله میکروفیبر مصنوعی می‌توانند در برابر لکه بسیار مقاوم و مناسب عمل کنند. جنس‌های دیگری همچون چرم پشم بسیار مناسب و در عین حال زیبا و شیک هستند، اما برای تهیه آن‌ها باید متحمل هزینه بالایی شوید. همچنین جنس ابریشمی در ظاهر بسیار براق بوده ولی ممکن است در مصارف بلند مدت شکننده باشد.

برای انتخاب جنس پارچه مورد نظر خود، بهتر است که از تمامی جهت پارچه‌های مختلفی را بررسی و ارزیابی کنید. علاوه بر مد نظر قرار دادن معیارهایی نظیر راحتی شما بر روی آن‌ها، باید به نکات دیگری از جمله رنگ هر پارچه در زیر نور طبیعی و مصنوعی، درجه سفتی و یا نرمی و عوامل متعدد دیگری توجه کنید.

فروش اقساطی مبلمان بدون چک...
ما را در سایت فروش اقساطی مبلمان بدون چک دنبال می کنید

برچسب : بازار مبل, فروش مبل قسطی, خرید مبل فسطی در کرج, مبل راحتی قسطی, بازار مبل کوروش, نویسنده : موسوی bzrkrshkrj بازدید : 200 تاريخ : سه شنبه 9 دی 1399 ساعت: 18:15

بهترین فضا برای قرار دادن مبل ال در خانه

پس از خرید مبل ال از آنجایی که مبل ال دارای زاویه است، بهترین حالت قرار گرفتن آن در دکوراسیون منزل هم این است که در گوشه مناسب و تا حد ممکن موازی با گوشه ای از خانه شما قرار گیرد. البته که می توانید آن را در هر فضایی قرار دهید، ولی به دلیل اینکه جهت مبل ال را نمی توانید تغییر داده و آن را وارونه کنید، باید بدانید که مبل الی که می خرید در جهت مناسب برای قرار گیری منزل شما باشد. متوجه منظور ما می شوید؟ باید بدانید که زاویه مبل ال باید در سمت چپ باشد یا سمت راست! اگر به این ویژگی توجه نکنید حتما یکی از بخش های مبل جلوی دید دیگر بخش ها را می گیرد.

 


فروش اقساطی مبلمان بدون چک...
ما را در سایت فروش اقساطی مبلمان بدون چک دنبال می کنید

برچسب : بازار مبل, فروش مبل قسطی, خرید مبل فسطی در کرج, مبل راحتی قسطی, بازار مبل کوروش, نویسنده : موسوی bzrkrshkrj بازدید : 161 تاريخ : سه شنبه 2 دی 1399 ساعت: 17:35